۸ مهر ۱۴۰۳، ۱۰:۴۶

گلرو در گفت‌وگو با مهر:

خواسته مجلس اقدام محکم و محوکننده علیه اسرائیل است

خواسته مجلس اقدام محکم و محوکننده علیه اسرائیل است

عضو کمیسیون امنیت‌ ملی مجلس گفت: خواسته مجلس این است که یک اقدام‌ محکم و شکننده علیه اسرائیل شود و محو رژیم هم به‌عنوان استراتژی‌ نهایی باید در این نقشه دیده‌ شود.

عباس گلرو عضو کمیسیون امنیت‌ملی مجلس در گفت‌وگو با خبرگزاری مهر اظهار کرد: عرض‌تسلیت دارم به مردم عزیز لبنان، حزب‌الله قهرمان و مقاومت‌اسلامی برای شهادت سیدحسن نصرالله که بعد از عمری مجاهدت به مقام‌رفیع شهادت نائل‌آمد. جنایت‌بزرگی که روز گذشته اسرائیل مرتکب‌شد طبیعتاً نباید بدون پاسخ بماند و تکرار این جنایت‌ها و ترورها دست رژیم‌صهیونیستی را برای اقدامات دیگر باز می‌گذارد.

وی افزود: آن‌چه که الان ضروری‌است این است که سناریوهای پاسخ هوشمندانه بررسی و اجراشود. رژیم صهیونیستی در وضعیت بسیار شکننده و بحرانی در داخل قراردارد. افکار عمومی رژیم و ساکنین سرزمین اشغالی در شرایط پراسترس و روانی و درواقع فرار از این سرزمین قراردارند.

رژیم اسرائیل مستأصل شده و باید نابود شود

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس تصریح کرد: آن‌چه که امروز از جنایت‌های اسرائیل علیه ملت‌های منطقه و حملات‌عامدانه به مراکزمسکونی و مدنی اتفاق‌می‌افتد ناشی از مستاصل‌شدن رژیم در یک‌سال گذشته است که از طوفان‌الاقصی رقم‌خورده و به‌نوعی طوفان‌الاقصی ک حوادث بعد از آن شکست‌پذیری رژیم‌صهیونیستی را مسجل کرده‌است.

گلرو با بیان اینکه افکار عمومی در اسرائیل الان وضعیت خوبی ندارد، تأکید کرد: باید این رژیم نابود شود. استراتژی محور مقاومت محو کامل این رژیم از نقشه دنیاست و این سرزمین باید به ملت فلسطین و ساکنین اصلی آن برگردد، طبیعتاً سناریوهای پاسخ و واکنش‌های قطعی در جهات ذیربط در شورای عالی امنیت ملی و دستگاه‌های نظامی و امنیتی بررسی و اجرا خواهدشد، اما خواسته مجلس این است که یک اقدام محکم و شکننده به اسرائیل داده شود و محو رژیم هم به‌عنوان استراتژی نهایی باید در این نقشه دیده شود.

وی گفت: طبیعتاً حزب‌الله به زودی رهبری‌جدید خود را اعلام خواهدکرد و همانطور که شهید سیدعباس موسوی رفت و این علم در زمین نماند بلکه محکم‌تر از قبل مسیر حزب‌الله طی‌شد، ما مطمئنیم که حزب‌الله به‌عنوان یک واحدمنسجم با رهبری‌جدید به رسالت‌خود محکم‌تر از قبل ادامه خواهدداد و جمهوری‌اسلامی‌ایران هم کنار حزب‌الله خواهدماند.

کد خبر 6240186

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha